Pierwszy Nocny Nielegalny Odwołany Półmaraton Wrocławski

Niedziela, 23 czerwca 2013 | dodano:23.06.2013
Km:17.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trek 7100
... czyli porażka roku. Coś czuję, że w tegorocznym wrześniowym maratonie miejsc nie zabraknie... Chciałam pobiec z Andrzejem jako nielegalni biegacze.

Godzina startu: 20:00
20:10 "Bieg rozpocznie się z półgodzinnym opóźnieniem"
20:20 "Start nie wcześniej niż o 21:00"
21:00 "Jeszcze pół godziny"
21:40 "Niestety jesteśmy zmuszeni odwołać bieg"

Gwizdom nie było końca. Zdeterminowana lawina biegaczy i tak wystartowała w towarzystwie oklasków publiczności. Przebiegliśmy przez Wrocław "nielegalnie", ulice były obstawiane przez policjantów, miejscami zganiali na chodnik. 21 kilometrów z powtarzającymi się niekiedy okrzykami "Brawo nielegalni!".

Dotarły pogłoski, że policja nie dopuściła do biegu z powodu jej złego oznakowania. LOL.

"I Nocny Wrocław Półmaraton 2013 został odwołany. Policja miała bowiem poważne zastrzeżenia co do oznakowania trasy przez organizatorów. Chodziło m.in. o zabezpieczenie pl. Grunwaldzkiego. Półmaraton miał wystartować w sobotę o godz. 20.00, ale start przesunięto najpierw na 20.30, potem na 21 i 21.30. Ostatecznie został odwołany. - Nie mogliśmy narażać zawodników na niebezpieczeństwo - powiedział Waldemar Biskup, dyrektor półmaratonu. Po ogłoszeniu tej decyzji tłum kilku tysięcy zawodników spontanicznie ruszył w trasę, bez żadnej kontroli organizatorów. Policja musiała zamknąć dla ruchu część ulic, m.in. Dworcową. "
Źródło i więcej informacji.

W oczekiwaniu na start, którego nie było...