Dzień jak co dzień.

Czwartek, 25 października 2012 | dodano:25.10.2012Kategoria Praca
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trek 7100
Dzień jak co dzień. Nie wyspałam się.

Dzień jak co dzień. Uczelnia.

Dzień jak nie co dzień. Prowadząca nie przyszła na zajęcia. Zostawiliśmy listę obecności: "Wszyscy byli"

Dzień jak co dzień. Znowu uczelnia. Już prawie mam promotora. Prawie.

Dzień jak co dzień. Padało-nie padało.

Dzień jak co dzień. Opiernicz dla wiekowej pani w aucie, która czekała na swoje zielone na DDRze.

Czwartek jak to czwartek. W "międzypracy" dokręciłam całe 8 km. Było chłodno, ciemno, wiało, ciśnienie spadło, chwilowy gorszy stan fizyczny. W sumie mi się nie chciało. Niechciane 8 km to jak chciane 100.

Ktoś rzucił pomysł, żeby się powpisywać na listę, ale stwierdziliśmy, że zanim wszyscy się wpiszą to prowadząca zapewne zdąży dotrzeć. A tu już studencki kwadrans minął, więc nie ma przebacz! Tym bardziej, że szanowna Pani ostatnio 5 minut po rozpoczęciu zajęć zamknęła drzwi na klucz z wyraźną sugestią "Już nikt się nie spóźni". Szczęście, że wszyscy spóźnialscy dotarli przed 5 minutami ;)
maratonka
- 20:00 niedziela, 28 października 2012 | linkuj
Podoba mi się zwłaszcza lista obecności :D
Savil
- 23:24 piątek, 26 października 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa woscs