Nie wszystkie są czarne albo białe.

Wtorek, 28 sierpnia 2012 | dodano:28.08.2012Kategoria Praca
Km:35.60Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Czasem bywają jeszcze inne kolory. Inne kolory opon! Bynajmniej- nie do Treka (bo nie są białe ani czarne). Nie powiem, w zasadzie nie napiszę jakie. Z chęcią bym się na nich już jutro toczyła po Wrocławiu, ale czeka mnie jeszcze malowanie ramy.

Porozkręcać wszystko- żaden problem. Problem będzie to wszystko ponownie przykręcić- znając moje zdolności, a raczej ich brak czyli babranie się z najmniejszą głupotą przez długie godziny.

Ale skoro umiem już zmienić linkę hamulcową to wszystko mogę :D

Tak sobie myślę, że podsumowując koszt wszystkich kupionych części do Wiejskiego wyszłoby na to, że ich wartość równa jest niemalże nowemu Mieszczuchowi z Młyna za 600 zł, którego widziałam (był naprawdę ŁADNY). A jakością osprzętu pewnie nie odbiega od starego poczciwego Wiejskiego. Co tam nie odbiega- na pewno jest na lepszym, a na pewno nowszym osprzęcie. Ale, ale...

Wiejski ma coś, czego żaden nowo kupiony rower mieć nie będzie. Ma duszę. I serce. A nawet trzy (: