WRW- Wrocławski Rower Wiejski

Poniedziałek, 30 lipca 2012 | dodano:30.07.2012
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trek 7100
Dziś z racji awarii Treka do pracy i z znowu na rolkach- łącznie ok. 35 km.

Po powrocie dolegliwości żołądkowe. Godzina przeleżana, co wstałam to znowu paskudnie się czułam. I zgadnijcie gdzie mi się dobrze zrobiło. Na rowerze! Otóż to. Poirytowana bezczynnością wsiadłam na rower, przejechałam kawałek i wszystkie dolegliwości jak pedałem odjął.

A dzisiejszy dystans... Na Wrocławskim Rowerze Wiejskim czyli maratonka w wersji CITY :D

Z przyjaciółką wykręciłam całe 11 km plus przejażdżka do centrum dowodzenia Wrocławiem- Psie Pole ryneczek.

Na razie tylko (ledwo) jeździ. Niebawem będzie robić furorę!

A wczoraj realizowałam się na innych polach niż rowerowanie.

Kulinarne inspiracje- muffinkowe naleśniki nadziewane jabłkami z polewą bananowo-czekoladowo-rumową.

Nawet manicure wczoraj zrobiłam. Jakby ktoś pytał dlaczego jestem dzisiaj niewyspana- właśnie dlatego.

I na koniec zagadka.

Co to jest: jestem, znikam, jestem, znikam.

Łańcuchy na Sycowskiej!

A Ty leć rowerze...!

Ken- banana traktujesz blenderem. Ewentualnie wkładasz do buzi, rozdrabniasz zębami i wypluwasz.

Czekoladę rozpuszczasz w mikrofalówce- dosłownie na chwilkę (5s, przemieszaj, znowu 5 s), żeby się nie przypaliła. Ewentualnie wkładasz do kieszonki w koszulce i jedziesz 20 km w 30 stopniowym upale.

Rum- a to już do RUMcajsa musisz uderzyć, on tym handluje ponoć.

I wszystko razem mieszasz!

Skowronek- lubię swojego, trochę oleju w głowie ma, ale raczej przypisała bym mu cechy Garfielda, aniżeli mądrego kota. Mój nie z tych co sobie drzwi otwierają :P Ale nie wiem skąd u niego ten brak inteligencji, na pewno nie po właścicielce :D

Amiga- dziękuję! :)
maratonka
- 21:46 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj
Bywają kociska mądre i niemądre, złośliwi mówią, że upodabniają się do właściciela... Nasz przyjaciel miał 15 lat i potrafił otwierać drzwi (skok na klamkę), okna, szuflady, a raz ostrzegł nas przed ulatniającym się gazem.
Skowronek
- 18:21 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj
Pięknie pomalowane paznokcie :)
amiga
- 08:04 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj
No nie wiem, sąsiada koty jak tylko zobaczyły samochód na podwórku to od razu siedziały na oponach i właziły gdzie się dało, więc miałem problem z ruszeniem, podobnie pakują się do traktorów, kombajnu itd... Jednak u mnie jak pamiętam koty zawsze były bardziej rozgarnięte i zabierała je droga...
- 08:01 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj
O, jaki ładny kot:) Koty to kochane i mądre stworzenia:)
Skowronek
- 21:18 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj
Dzięki za przepis!

Poważnie to raczej zastanawia mnie jak to połączyć?
- 19:56 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj
Banan, czekolada, rum.

Ot, cały przepis :D I nada się, taka polewa do wszystkiego się nadaje!
maratonka
- 19:54 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj
Jak byś miała jakiś żółty akcent w rowerze to wyglądała byś jak na tdp, gdzie wszystko mają pod kolor :D
No i masz kota :3
Fajowsko

Zapodaj też przepisem na polewę, sprawdzę tylko powiedz, czy nada się do naleśników z serem (zmieszanym z żółtkiem i cukrem) bo te lubię najbardziej.
- 19:48 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyopr