Szuruburu...

Poniedziałek, 20 lutego 2012 | dodano:20.02.2012
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trek 7100
Jedyna rzecz godna dzisiaj opisania to szorowanie zębami po kostce na wałach. Przecież widziałam, że jest lód. I to taki nierówny po podtopionym, wydeptanym śniegu. Naprawdę nie wiem czego się spodziewałam. Zbyt pewna siebie byłam po tych śniegowych jazdach i masz- lekko stłuczony nadgarstek. Karrrramba!

Śpiąca, nierozciągnięta, cały tydzień zawalony i pierwszy wolny weekend za dwa tygodnie. Mimo to szczęśliwa, bo kupiła dzisiaj foremki do ciasta i muffinek w kształcie serduszek :D

Jeśli mam być szczera to nawet nie wiem czy zdążyłam skręcić. Na tych moich oponkach to nie ma szans, żeby przejechać w pozycji pionowej :P Dobrze, że już stopniał :) maratonka - 11:14 środa, 22 lutego 2012 | linkuj
DOKŁADNIE TAM zrobiłam turlu turlu! W pewnym momencie za Mostami Jagiellońskimi cały chodnik pokryty był lodem. Nim zdążyłam zareagować wjechałam na niego, a potem delikatnie chciałam skręcić w prawo, żeby jechać po liściach i GLEBA. A dzisiaj to samo jadąc na rolkach- był mały fragment koło korony ze zlodowaciałym śniegiem. Już myślałam, że kolejny raz się wyłożę, ale jakoś przejechałam rozpędzona.
maratonka
- 22:17 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj
Widzę, że obie dziś piękne gleby pozaliczałyśmy...
Tylko ja miast nadgarstka to dupsko sobie lekko stłukłam i kolano.
Dobrze, że nic gorszego Ci się nie stało!
Serwus
Lea - 21:16 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwon