Jeśli pokocham Cię tak jak rower...

Czwartek, 16 lutego 2012 | dodano:16.02.2012
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trek 7100
a) to znaczy, że postradałam zmysły
b) będziesz najczęściej ujeżdżanym mężczyzną na świecie
c) nigdy nie pokocham Cię tak jak rower

Klucz odpowiedzi- w sercu (:

Zmuszona wczoraj byłam kupić na szybko byle jakie zapięcie do roweru. Wpadłam do małego zdziadziałego sklepiku na Psim Polu. Kartą płacić nie można, w kieszeni 10 zł. Starczyło na jakąś prowizorkę (lepsze w Decathlonie kosztowało 3 zł). Z zapięcia nie skorzystałam, dzisiaj już miałam swoje, więc pojechałam wymienić na coś innego, bo po co mi takie sznurkopodobne badziewie. Dętka zawsze się przyda, więc wzięłam i dopłaciłam 8 zł. 18 zł za zwykłą dętkę! A dziadek jeszcze do mnie jak oglądałam rzeczy na półeczce (nie dotykając ich) "Ale tu nie ma samoobsługi, to nie jest supermarket". Ooooooooook skoro tak to (cytat): "Spieprzaj dziadu". Wczoraj też jakiś dziwny tekst skierował do mojej osoby. Więc tam nie wrócę. Aż dziw, że ta budka jeszcze się trzyma.

Jest zima, jest śnieg, jest pięknie. A białe Kendy wbijają się w śnieg jak gorący nóż w masło. I jak równowagę można poćwiczyć na wydeptanych, aczkolwiek nieodśnieżonych chodnikach!

b! b! b! b! b! b! b! b! b! :D
I niech tak będzie... ;)
kundello21
- 22:48 środa, 7 marca 2012 | linkuj
Zazdroszczę Twojemu rowerkowi;)
sikorski33
- 14:59 czwartek, 23 lutego 2012 | linkuj
Toomp- ja właśnie obserwuję Ducato na Hallera. Dostałam tam klocki hamulcowe w najniższej cenie jaką znalazłam. Nawet na allegro były droższe :)

Wszystkie artykuły są na stronie, ceny podane- nic tylko dzwonić i pytać czy mają coś na miejscu, a jak nie to sprowadzają.
maratonka
- 16:40 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj
Dziadek z psiaka:)
Jest dość specyficzny, podobnie jak ten jego kantorek z PRL`u. Do takich miejsc wchodzi się jak do saluunu czyli z buta i na pewniaka, wtedy warczy trochę bardziej potulnie:)

Inny sklep na Psiaku to Speed City na poleskiej, nie polecam.
Obsługa spoko, pogadać można itd ale ceny mają ładnie podbite, a serwis...a raczej serwisant to Miszcz przez duże "M".
Poległ przy:
- wykręceniu zapieczonego suportu ze starej ramy, trzymał ze 3 dni a na Kromera chłopak załatwił sprawę w 3min za 5zł
- centrowaniu zwykłego kółka na 36 szprychach, że niby spracowane i dojechane bla bla
- centrowaniu kółka tym razem na 20h, podobno takie koła bardzo ciężko się centruje no i jemu akurat się nie udało (bicie było naprawdę kosmetyczne i takie zostało po serwisie:)
suchy
- 15:07 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj
Toomp- to ceny mu skoczyły, bo ja płacąc 18 zł(!) jestem co najmniej 6 zł w plecy.
Myślę, że masz rację co do konsumenckiej grupy docelowej tego pana- dziadki na składakach, którzy więcej niż 10 km nie przejadą.
A co do konkurencji- jest jeszcze jakiś sklep rowerowy na Inflanckiej bodajże, ale mało kto o nim wie. A ta zdziadziała buda stoi od zarania dziejów, więc starsze pokolenia są przyzwyczajone do niej.

Artur- to dziwne, bo dzisiaj prowadziłam z babką od angielskiego konwersację na temat "rowerowania" i ona polecała sklep na pl. Legionów. Albo mowa jest o innym, albo trafiłeś na złego sprzedawcę.

Póki co najbardziej mi odpowiada DUCATO na Hallera. Przede wszystkim cały asortyment można przejrzeć w internecie. Obsługa miła. Ceny nie zawyżone, a czasem nawet najniższe w sieci.

A i tak najwięcej kupuję przez internet (allegro, eBay).
maratonka - 01:13 sobota, 18 lutego 2012 | linkuj
Takie samo "chamstwo i buractwo" siedzi w sklepie na Placu Legionów. Nic tylko od razu na dzień dobry w ryła lać wieśniaków. Byłem tam 2 razy i zak KAŻDYM razem miałem uczucie, że "pan sprzedawca" jest wściekły, że ktoś mu przeszkadza rozwiązywać krzyżówkę... W ryło i do widzenia.
arturswider
- 20:22 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj
Generalnie bezpośrednia jestem, ale nie żeby od razu w ryj. Nie wypada bez ostrzeżenia :P
Największą karą dla dziada będzie to, że już nigdy nie poogląda w swojej budce takiej fajnej dupy jak ja.
maratonka
- 18:51 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj
W ryło chama trzeba było... :D
arturswider
- 14:41 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj
Wracając do tematu: Alladyn?
;D;D;D
mors
- 22:57 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Ino!
Dętka 18 zł!
Atrapa zapięcia- 10 zł!

A wczoraj jak wchodziłam to on sobie stał w kurtce i nie wiedziałam czy to klient czy sprzedawca, wszak nie zaglądałam do niego nie razu. I się pytam "Czy pan jest sprzedawcą?" A dziadu "A widzi tu pani jeszcze kogoś?" O.o i wcale nie powiedział tego z uśmiechem.

Jak on się tam czyma tyle lat to nie wiem. Chyba nie płaci za tą budę. I własnie sobie uświadomiłam, że paragonu mi nie dał ani wczoraj ani dzisiaj. Kantuje pewnie skarbówkę!

Jestem z tych konsumentów, co raz zniechęceni nie wracają. Soł nara dziadek. I gdybym mogła to nie kasowałabym się u tej kasjero-baby z Biedronki co mi nigdy na moje donośne "Dzień dobry" nie odpowiada. Niestety czasem nie mam wyboru.
maratonka - 22:12 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Dobry dziadziuś. Medal''a mu:D
gello1
- 14:40 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Może dziad miał gorszy dzień...wybacz mu :D Zetinho - 13:11 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa otemu