Nie taki wilk straszny...

Środa, 15 lutego 2012 | dodano:15.02.2012
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trek 7100
Czyli Całobiały Trek- reaktywacja. Z racji kapcia i ogólnego rozchwiania emocjonalnego GTXa, z racji potrzeby ruchu i z racji choojowych usług jakie oferuje wrocławianom MPK zaryzykowałam z tanimi KENDAmi w taką pogodę (śnieg, wichura). Raz mnie wyłożyły i to mnie nauczyło pokory. Dzisiaj współpraca układała się idealnie. Pyskiem w śnieg nie poleciałam ani razu. Za to kolega musiał współdzielić ze mną swojego U-locka, wszak po rozpadnięciu się zastępczego zapięcia i zostawieniu w samochodzie swojego U-l nie pozostało mi nic innego jak liczyć na jego dobre serce.

Biegać nie przestaję. Dzisiaj 12 km, przedwczoraj 13, w niedzielę 10. Mój kaprys na Silesia Marathon będzie skutkował spadkiem w rankingu km. Ale cel jest i postaram się go zrealizować!

Spać!

Ech, trochę czasu minie zanim będę mogła próbować dogonić Maratonkę :) Póki co zadowalam się krótkimi trasami zimowymi... Ale gdy tylko rower z serwisu odbiorę to nie ręczę za siebie! :P

No ja właśnie nie wiem o co chodzi z tymi wpisami z trenażerów, biegów, łyżew, sanek, nart etc. Ale ja generalnie niekumata jestem więc to może dlatego... ;)
Lea - 19:22 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Wpisujcie sobie dystanse z dokładnością co do centymetra - mogą byc one decydujące. ;D
Już myślałem, że żaden "rower" na BS mnie nie zaskoczy, ale ostatnio ktoś dodał łyżwy. xD
I wpisy z kilometrami z łyżew... no nic, czekam na wpisy z sanek... ;D:D
mors
- 19:12 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
O jak miło, mamy taki sam cel na rok 2012 :)
Na moje poślady możesz liczyć. Teraz się trochę obijam ale prawdziwe spięcie zacznie się na wiosnę :P
Ostrzegam więc - będę gonić do upadłego :))
lea
- 14:06 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
BS to jest BIKEstats, nie RUNNING stats, nie SWIMMINGstats, nie SPINNINGstats, tylko BIKEstats, więc nie będę zaśmiecać swojego bloga :) Do tego służy Endomondo :)

Lea- coś ze sobą trzeba robić :) W różnych momentach w życiu sport albo mnie ratuje, albo pomaga osiągnąć pełnię szczęścia.

Nie licz na mój sapadek, na 2012 mam założone 10 000, więc będziesz musiała spiąć poślady, żeby mnie przegonić w rankingu :P

maratonka
- 12:54 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Załóż sobie krokomierz i wklepuj na BS dystanse przebiegnięte :)
lukasz78
- 12:11 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Ale jesteś szaleńcem sportowym. Podziwiam i zazdroszczę! Mnie póki co nie udało się niczym zajarać w stopniu choć odrobinę porównywalnym do roweru :)
Spadaj spadaj w rankingu, może na wiosnę zrobisz mi miejsce :P
Pozdrawiam śnieżnie.
lea
- 06:03 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet