Zajrzała śmierci w oczy :D

Wtorek, 22 listopada 2011 | dodano:22.11.2011
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Poranek. Mroźny, szron (nie tylko na drzewach) i piękny wschód słońca. Oczywiście zdjęcie z aparatu w telefonie niskiej jakości, nawet w połowie nie oddaje widoku w rzeczywistości :) Po zajęciach zaliczona jeszcze Wyspa Opatowicka- im więcej km tym lepiej! Chociaż czworogłowy uda dzisiaj ledwo dawał radę po poniedziałku...

Niemiła sytuacja- chodnik zastawiony tak, że musiałam schodzić z roweru, aby przejechać. Zaczynam produkcję karteczek, które będę przyklejać dwustronną taśmą na przedniej szybie. Hasło: CHODNIK I DROGA ROWEROWA TO NIE PARKING! Może coś pomoże, może nie, ale mi ulży. I jeszcze lusterkami się pobawię, a co!

Dzisiaj szczęśliwie uniknęłam zderzenia czołowego z autem. W zasadzie można powiedzieć, że była to kwestia dwóch sekund. Na wylotówce na Warszawę przed mostem nad Widawą na wewnętrznym pasie stanął facet i włączył awaryjne. Gościu, który jechał z tyłu prawdopodobnie za późno go zauważył, wcisnął hamulce i wjechał na chodnik. Akurat przede mną jechał inny rowerzysta- szczęście, że auto wpakowało się między nas, dwie sekundy wcześniej lub później i ktoś z nas by się nieźle poobijał. Szkoda, że nie miałam pulsometru, kiedy zobaczyłam ten samochód wyskakujący zza żywopłotu :P

Gwiazdki- ja+rowerzysta
Czerwona linia- zjazd auta z trasy

Powielanie trasy- druga podróż na uczelnię. Wały między Mostami Jagiellońskimi a Mostem Swojczyckim. Trek dzisiaj odświeżony- w końcu jest biały, nie biało-szary :)

PIĘKNA jesień, oby jak najdłużej! Albo chociaż do końca miesiąca, bo do założonego 1000km jeszcze mi niecałe 300 zostało :)

Wątpię w walory edukacyjne takich zachowań. Jeśli ktoś wie, że nie powinien tam parkować, to mu upomnienia niepotrzebne. A jeśli jest bezczelnym typem, to nic go nie nauczy, z wyjątkiem zniszczenia samochodu. Bo mandatu za parkowanie jest chyba 100zł (+ 1pkt), dla części z tych cwaniaków to są drobne na waciki.
Hipek
- 09:10 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj
1. Reklamacje proszę składać osobiście po wcześniejszym umówieniu się na godzinę. A tak na serio- mi się zdjęcia wyświetlają poprawnie, Wam nie?
2. Błotnik się nie zgubił, tylko był brudny i nie chciało mi się go myć :P
3. Pomysł z karteczkami mi się nasunął w tamtym momencie, bo byłam strasznie wściekła. Na razie jeszcze żadnych działań nie podjęłam, ale następnym razem nie omieszkam poodginać lusterek. Myślę, że taka osoba się zastanowi zanim zaparkuje na chodniku (dzisiaj karteczka, a jutro rysa na lakierze- znam takich nerwusów ;)) Poza tym nie niszczę własności, a zwrócę uwagę, innej opcji nie widzę. A straż miejska woli wlepiać mandaty za przejście na czerwonym świetle przy rondzie Regana niż zająć się rzeczami istotniejszymi. A na Skłodowskiej i tak będę przejeżdżać na czerwonym i tak, do 3. razy sztuka! :P
4. Toomp- może w końcu osiągnęłam swoje tętno maksymalne, chciałabym to zobaczyć.
5. Platon- już odpowiedziałam na (zapewne) dręczące Cię pytanie "Jak to auto tam się znalazło?" ;)
maratonka
- 20:42 środa, 23 listopada 2011 | linkuj
Moim zdaniem przyklejanie karteczek do szyb to zły pomysł. Niczego tym ludzi nie nauczysz, a możesz ewentualnie sobie narobić problemów. Lepiej już dzwonić po Straszników - jeśli przyjadą, to będzie wesoło.
Hipek
- 15:44 środa, 23 listopada 2011 | linkuj
widzę, że błotnik się znalazł:D
gello1
- 13:18 środa, 23 listopada 2011 | linkuj
Jak wracałem z pracy to policja spisywała kierowców, aż się dziwiłem jakim cudem tam na ścieżce znalazło się auto :)

Co to zdjęć to można je obejrzeć przeglądając kod strony i stamtąd biorąc linka :P
Platon
- 07:00 środa, 23 listopada 2011 | linkuj
Zgłaszam reklamację - coś nie tak ze zdjęciami.
WrocNam
- 04:04 środa, 23 listopada 2011 | linkuj
z tym samochodem to rzeczywiście nieciekawie mogło się zakończyć
gello1
- 23:28 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eboki