Przemyślenia po północy

Piątek, 25 października 2013 | dodano:25.10.2013
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Ghost Cross 1800
Słuchałam, słuchałam i doszłam. Doszłam do wnisoku, dlaczego muzyka klasyczna jest niesamowita. Każdy utwór jest jak opowiadanie - ma swój wstęp, rozwinięcie akcji, i zakończenie. Wciąga, niektóre są jak dobry film - można słuchać i słuchać. Zapominasz o nim na jakiś czas, z potem wracasz znowu.

A bardziej komercyjne utwory tworzone są według schematu: zwrotka, refren, zwrotka, refren, zwrotka... Jeżeli w ciągu trzech minut (jeden utwór) refren jest powtórzony trzy razy, to odłuchując go dziesięciokrotnie, te same słowa słyszy się już po raz trzydziesty.

Chociaż na opowieści trzeba mieć ochotę.

Jak przed pracą się przejadę na Ghoście, to przypominam sobie jaki mam fajny rower i olewam skuter. Tak tez było dzisiaj. Rower jest spoko, ale jazda po mieście nie.

A co zrobić z takim rondem jak Boléro Maurice''a Ravela. 18 taktów granych w kółko. Tu nawet nie ma zwrotek i refrenów. Pozornie bardzo nudny utwór. Pozornie.
oelka
- 17:22 sobota, 26 października 2013 | linkuj
No super to ujełaś;D Ja czasem lubię poza klasyczna muzyką posłuchać także klasycznego wykonania znanych motywów filmowych. Muzyka filmowa, to jest też jak dobra książka!!! Tam chyba nawet więcej emocji jest. Oczywiście mam na myśli muzykę filmową klasyczną a nie popową.
Ksiegowy
- 07:08 sobota, 26 października 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zisie