A ić pan f |-| |_| _I !

Poniedziałek, 21 października 2013 | dodano:21.10.2013
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Ghost Cross 1800
Sytuacja taka, że skuter w serwisie, więc dzisiaj do łask wrócił Ghost. Do pracy pod wiatr, z pracy po ciemku.

"Zgodnie z wcześniejszym mailem dokonaliśmy części czynności: zostało ściągniete koło: szukaliśmy miejsca uszkodzenia opony a następnie probowaliśmy ją zalepić , co się nie udało ponieważ najprawdopodobniej opona jest rozwarstwiona. Koło jest oczywiście niezałożone i takim go zostawiamy. Za pracę naszą do tego momentu jest nam Pani winna 50 zł. Skuter czeka na odbior w stanie wyżej opisanym . Jeśli będzie Pani chciała abyśmy zamontowali koło trzeba będzie zapłacić całość założenia opony."

Superowy serwis motocykli zażyczył sobie sto złotych za wymianę opony w tylnym skuterze. Bo ponoć odkręcenie śrubki lub trzech to "nie takie łatwe i wymaga pracy". A gdybym jeszcze chciała nową oponę to za całość 300 złotych. TRZYSTA. Czysta. 3 i 3 zera. 3 zera dla frajera.

Toxicmoto na ulicy Metalowców to wyjątkowy serwis, w którym poczułam się platynową blondynką. POLECAM bogatym, nieświadomym i niezorientowanym LOOSERsom. Ja im jutro pokaże jak blondynka przykręca koło do skutera (trzymajcie kciuki!).

Takie żale, a tu poniżej link do jednej z najlepszych wersji tej piosenki. Na YT nie było, więc wreszcie udało mi się wrzucić coś fajnego na swój kanał.

A tu ordżinal.

"3 i 3 zera" to 3 tysiące. :))

A ogólnie to skandal jakich mało!
mors
- 19:51 wtorek, 22 października 2013 | linkuj
Migdał - zapłaciłam, wymieniłam. Moja opona więcej tam nie postanie.

k43l - tak, ale grzebanie w aparacie a spojrzenie na koło to trochę inna rzecz. Tutaj nie było co diagnozować tylko naprawiać. Nawet gdyby za jakieś tam czynności, połowiczne wykonanie usługi (jak to pan szefo określił) chcieli wziąc kasę, to powinni o tym poinformowac PRZED, że zaczyna bić licznik, ma nie rozgrzebali i "Teraz jest nam Pani winna". A jak byłam na miejscu i chciałam, żeby mi założyli po prostu koła, bez wymiany opony to miałabym zapłacić za całość usługi czyli 100 złotych!!!!!! Bo czynności wykonano te same co przy wymianie.
maratonka
- 13:05 wtorek, 22 października 2013 | linkuj
Weź ze sobą jakiegoś operatora filmowego, bo chciałbym to zobaczyć, hehe. Good luck! ;) ps. są serwisy, które pobierają opłatę za samo zdiagnozowanie usterki (np.fotograficzne), ale w typ przypadku to czyste chamstwo...
k4r3l
- 06:46 wtorek, 22 października 2013 | linkuj
Ciekawy serwis który bierze pieniądze za niewykonaną pracę :-)
Tak czy siak musisz wymienić tą oponę ;-) powodzenia :-)!
Migdal
- 06:27 wtorek, 22 października 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma